Badania świadomości i rozpoznawalności marki z panelem badawczym Ariadna
Budowa marki w dzisiejszych warunkach dużej konkurencji musi być zorientowana na podnoszenie jej świadomości wśród potencjalnych klientów. Kluczową kwestią dla podejmowania właściwych działań są profe...
Badania NPS (badanie lojalności klienta)
Lojalność klientów ma obecnie kluczowe znaczenie w prowadzeniu działalności biznesowej, zwłaszcza jeżeli konkurencja w branży jest bardzo duża. W praktyce zdecydowanie łatwiej jest utrzymać dotychczas...
Badanie opinii z panelem badawczym Ariadna
Ariadna to ogólnopolski panel badawczy, wykonujący profesjonalne badania opinii, bazując na odpowiedziach rzeczywistych osób, o ustalonej tożsamości. Zbieramy i analizujemy dane statystyczne, współpra...
Badania rynku z panelem badawczym Ariadna
Podejmowanie decyzji biznesowych powinno opierać się na twardych, analitycznych danych, zmniejszających ryzyko niewłaściwych działań marketingowych lub nietrafionych inwestycji. Profesjonalne badanie ...
Badania marketingowe z panelem badawczym Ariadna
Realizacja badań marketingowych to obecnie fundament podejmowania właściwych decyzji biznesowych. Badania rynku dotyczące oferowanych produktów i usług pozwalają firmie poznać oczekiwania i potrzeby k...
Badania ankietowe z panelem badawczym Ariadna
Szybkie ankiety online to skuteczne narzędzie badania rynku oraz zbierania danych marketingowych na temat produktów i usług. Badanie ankietowe sprawdza się również w przypadku zbierania opinii respond...
Badania wizerunku marki z panelem badawczym Ariadna
Wizerunek marki to opinie, odczucia i nastawienie odczuwane w jej kontekście przez konsumentów. Składa się na niego wiele czynników, takich jak: nazwa, identyfikacja graficzna, sposób reklamowania itp...
Badania społeczne z panelem badawczym Ariadna
Panel badawczy Ariadna, zbierając opinie Polaków na temat ważnych tematów dotyczących ich codziennego życia, oferuje możliwość przeprowadzenia profesjonalnych badań społecznych, pozyskując informacje,...
Badania satysfakcji klienta z panelem badawczym Ariadna
Firma, która chce osiągnąć stabilną pozycję na rynku, w warunkach dzisiejszej wysokiej konkurencyjności, musi przede wszystkim wiedzieć, co na temat jej produktów lub usług myślą konsumenci. Regularne...
Badania polityczne z panelem badawczym Ariadna
Wiedza na temat poglądów, potrzeb oraz oczekiwań potencjalnych wyborców ma kluczowe znaczenie dla prowadzenia skutecznych kampanii wyborczych oraz późniejszego działania na rzecz konkretnych grup społ...
Badania CAWI
Określenie badania CAWI pochodzi od angielskiej nazwy Computer Assisted Web Interview. Zatem CAWI, to nic innego jak badania prowadzone za pomocą ankiety elektronicznej do samodzielnego wypełniania pr...
Jak przeprowadzić badanie marketingowe?
O czym pamiętać podczas przygotowywania badania marketingowego?
Jak przeprowadzić badanie konkurencji?
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej oznacza konieczność sprostania konkurencji, która zazwyczaj jest bardzo duża. Oczywiście, konkurencyjność branż może się różnić, ale tak czy siak – zawsze...
Jak przeprowadzić badanie ankietowe?
Chcesz szybko przebadać dużą grupę osób? Badania ankietowe mogą okazać się dla Ciebie strzałem w dziesiątkę, chociaż oczywiście musisz pamiętać, że wybór metodologii badawczej to kwestia indywidualna,...
Badanie rynku przed wprowadzeniem produktu
Wprowadzenie nowego produktu na rynek to często wielka niewiadoma: chwyci czy nie chwyci? Wbrew pozorom, nie musisz opierać się wyłącznie na swojej intuicji. d
Praca przy badaniach opinii publicznej – obowiązki, wymagania, zarobki
Badania opinii publicznej cieszą się dużą popularnością w kwestiach polityczno-społecznych. Prawidłowo przeprowadzony proces badawczy pozwala lepiej poznać postawy, poglądy oraz zachowania określonej ...
Pierwotne i wtórne badania marketingowe: różnice, wady i zalety
Odpowiedni dobór metodologii badań ma kluczowe znaczenie ma pozyskania danych, które faktycznie mogą wspomóc organizację w procesie decyzyjnym. Jednym z podstawowych kryteriów podziału rodzajów badań ...
Badanie opinii publicznej – czym jest i jak je przeprowadzić?
Badania opinii publicznej to, najprościej wyjaśniając, badania określonych zbiorowości społecznych, którymi zajmuje się przede wszystkim socjologia (nauka o społeczeństwie), najczęściej bazując na róż...
Badania marketingowe w Internecie – zalety, metody, przykłady
Właściwie przeprowadzone badania marketingowe pozwalają zoptymalizować ofertę produktów/usług firmy, podnosząc jej rynkową konkurencyjność i zyski sprzedażowe oraz umożliwiają zminimalizowanie ryzyka ...
Badania konsumenckie – rodzaje techniki, przykłady
Badania konsumenckie mają za zadanie dostarczyć organizacji danych, które zmniejszają ryzyko związane z podejmowaniem decyzji biznesowych, a co za tym idzie, zredukować niebezpieczeństwo strat finanso...
Analiza rynku pracy – na czym polega i jak ją wykonać?
Rynek pracy w Polsce i na świecie podlega nieustannym zmianom. Dzieje się tak w dużej mierze z uwagi na rosnące możliwości, które dają nowoczesne technologie, np. w formie zaawansowanych maszyn, autom...
Badania rynku turystycznego – jak wyglądają i po co się je przeprowadza?
W tym artykule podpowiemy Ci, na czym polegają badania rynku turystycznego, jakie są ich podstawowe cele i metodologia – sprawdź!
Badania rynku usług fotograficznych – jak wyglądają i po co się je przeprowadza?
Rynek usług fotograficznych w ostatnich latach mocno się zmienił. Coraz większą popularnością cieszą się plenerowe sesje zdjęciowe – organizowane nie tylko z okazji ślubu czy chrztu dziecka – wiele os...
Badania rynku usług kosmetycznych – jak wyglądają i po co się je przeprowadza?
Otworzenie własnego salonu kosmetycznego jest bardzo dużą inwestycją finansową, dlatego warto zastanowić się, jak zmniejszyć ryzyko nietrafionych decyzji biznesowych. Dlaczego warto w nią zainwestować...
Jak wygląda praca specjalisty ds. badań rynkowych?
Właściwie przeprowadzone badania rynkowe dostarczają danych, których prawidłowa analiza może być podstawą podejmowanych przez firmę działań.
Wady i zalety badań marketingowych – czy warto je przeprowadzać?
W tym artykule postaramy się Ci wyjaśnić, jakie są wady i zalety badań marketingowych oraz czy (a raczej, dlaczego!) warto w nie inwestować.
Skale w badaniach marketingowych – czym są i jakie są ich rodzaje?
Badania marketingowe cieszą się obecnie dużą popularnością. Nic dziwnego! Właściwie przeprowadzone mogą zmniejszyć ryzyko związane z podejmowaniem decyzji biznesowych, a co za tym idzie, strat wizerun...
Metryczka w ankiecie – jak stworzyć pytania metryczkowe?
Kwestionariusze to jedna z podstawowych i najbardziej popularnych metod badawczych w badaniach ilościowych. Ankieta pozwala szybko przebadać duże grupy osób. Jest pomocna również, jeżeli zależy Ci na ...
Badania popytu i podaży – czym są i jakie metody wykorzystuje się do ich przeprowadzenia?
Jeżeli wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę, chcesz mieć pewność, że odniesiesz finansowy sukces, a Twoja firma nie straci zainwestowanych pieniędzy. Właśnie dlatego przed rozpoczęciem jakichk...
Ciągłe badania marketingowe – czym są i jak je przeprowadzić?
Badania marketingowe to w szybko zmieniających się warunkach rynkowych konieczność – pozwalają lepiej poznać preferencje i potrzeby potencjalnych klientów, a co za tym idzie, zwiększają szansę Twojej ...